Freelance office assistent(e) gezocht!

21 Nov 2016

UPDATE: vacature ingevuld! 

Voor een vervanging wegens zwangerschapsverlof zijn wij zijn op zoek naar een freelance office assistent voor een periode van 5 maanden. In deze functie ben je samen met de office manager verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van Stadkwadraat in facilitaire, organisatorische en secretariële zin. Daarnaast ondersteun je jouw collega’s op de gebieden verkoop, financieel, HRM, inkoop en communicatie. 

 

Heb je minimaal 5 jaar relevante werkervaring? Beschik jij over goede kennis van MS Office? Beheers jij de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift? Ben je representatief, zelfstandig, flexibel en proactief? Ben je per 1 januari 2017 beschikbaar op vrijdag en vanaf februari tot juni 24 uur per week inzetbaar (in elk geval op woensdag en vrijdag, andere dag in overleg te bepalen)?
Wil je in het nieuwe jaar starten in een jonge, dynamische organisatie met betrokken en gezellige collega’s? Stuur dan je motivatiebrief en cv naar om@stad2.nl! 

 

*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

 

Please reload

Featured

Voor een effectief kostenverhaal is een eindsprint noodzakelijk

September 3, 2019

1/6
Please reload

Ander nieuws

April 15, 2019

October 5, 2018

Please reload

> ABONNEER U OP ONZE NIEUWSBRIEF

  • LinkedIn Social Icon
  • Wix Twitter page

030 600 10 10

info@stad2.nl

www.stad2.nl

 

Stadkwadraat BV

Utrechtseweg 331

3731 GA De Bilt

 

Stadkwadraat gaat vertrouwelijk met uw gegevens om. U kunt zich te allen tijde afmelden voor de nieuwsbrief. 

© Stadkwadraat 2018 | Beleidsverklaring | Algemene voorwaarden | Proclaimer | Privacyverklaring